Gå til hovedinnhold

Endelig fredag!

 
Arbeidsuka har ikke vært så veldig lang, men det er godt med helg likevel!
Fredagskvelden er for meg den fineste kvelden hele uka.
Da virker det veldig lenge til mandag morgen og jobb. Så i kveld blir det taco og et glass vin.
 
Når jeg kom hjem i dag, så var det så utrolig flott himmel.
Med disse bildene så ønsker jeg dere en flott fredagskveld.
 
I morgen kommer jeg tilbake med Helgegleder, og jeg ønsker nye og gamle deltagere hjertelig velkommen!
 
 
 
 
 
 
Utrolig flott vintervær.
I helga er det spådd varmegrader igjen, så vi får nyte det hvite mens vi har det.
 
God fredagskveld alle sammen!
 
 

Kommentarer

Nydelig farge på himmelen! Klart sånt må foreviges! ;) Her har snøen regnet vekk..
Ønsker deg en kos fredagskveld og riktig god helg!
*klem*
♥ Helen sa…
Flotte bilder fra dagen :) Det er så fint ute nå.
Så vackert!! Underbara vinterbilder.
Vad roligt att du är tillbaka med helgglädjen:)).
Ha det gott.
Kram Maria
skipperfrua sa…
Hei! Nydelige Bilder :O) Fredagen er en herlig dag. Høres godt ut med litt vin, tror jeg også skal la meg friste til et glass eller to. Ha en fin fin kveld, klem
Unknown sa…
Å så nydelig, nå på vinteren er lyset så flott og det er bildene dine også.

Ha en fin fredag, Marit.
Leena sa…
Vackra vinterbiler! Så vill jag att vintern ska vara. Vi får väl se ...
Ha det gott!
stallnilsen sa…
Nydelige vinter bilder, heldig er dere som har sne, føler at æ har sagt det tusen ganger i vinter til alle bloggvennene, for det e undelig at vi her i skjomen i nord ikke skal få skikkelig vinter, men men, det kommer nok når vi vil ha vår, som i april og mai, det er jo vanlig hehe :)

Ha ei fin helg, hilsen Lisbeth :O)
Ranten sa…
Hva kan jeg si.. annet enn at du har jo faktisk vinter! Sidelengs regn er jo ikke helt det samme da :) Men det er 10 varme grader og grønt og nesten litt vårlig ute, og det er jo til å leve med det også :)
Nora sa…
Så nydelige bilder!
Ha en fin fredagskveld! Klem
Elin sa…
Flotte vinterbilder:) Nydelig farge på himmelen. Kos deg med taco og vin. Trur eg skal kopiere den.
Sees forhåpentligvis på helgegledene dine i helga.
Meta sa…
Det ser ut att vara lite kyligt hos dig. det blir så fina bilder när luften är klar och hög.
Ha en god fortsättning på 2013.
Kram Meta
Vigdis sa…
Vakre farger på himmelen! Litt varmegrader kan vel ikke skade?
Du har plutselig fått ny "forside", så fiiin=) Fredag er en fantastisk dag. Savner gullrekka litt, kjenner jeg. Fin helg til dere=) Vibeke
Tante Titti sa…
For ett nydelig vinterlandskap, Vivi!! Ønsker deg en riktig fin helg!
Titti-klem!
MarJE sa…
Det var vakkre vinterbilder du har fanga! Her er det ingenting igjen av snøen.
Huska det sjølv frå då når eg jobba vanlig veke at det var absolutt Fredags kveld som var likast med fri framover.
No når eg jobbar turnus med helg er det akkurat like fint med fri i veka etter helg :) Jobbhelg denne helga.

God helg til deg, så satsar eg på at det dukkar opp nokre fine helge gleder hos meg og :)

Klem MarJE.
Martin sa…
Fredagskveld er topp, men å våkne opp lørdags morgen er ikke så verst det heller :)
Nyt helga Vivi.

Populære innlegg fra denne bloggen

Macrobilder fra skogen

 

Helgegleder # 21

Jeg gleder meg allid til helgen. Tid for avslapping og kos sammen med familie og venner.   Tusen takk til dere alle sammen som bidrar med bilder til Helgegleder. Det er kjempe koselig å lese om andre gleder, om de er små eller store, så er det alltid stas å sette seg ned for å se.   Har du noen bilder som har skapt eller skaper en Helgeglede, så er du hjertelig velkommen til å delta.   I denne runden så er det på tide med litt matglede igjen. Jeg er utrolig glad i mat, og i å lage mat med spennende smaker.   Sist helg var det jo påskeaften. Her i huset har vi ikke noe fast matrett den kvelden, så i år ble det kalkun. Etter et innpuls kjøp på Kiwi.  Frøst så penslet jeg den med olje. Finhakket hvitløk, sitronpepper og raspa limeskall ble gnidd inn og slik lå den på benken en halv times tid (under folie) Jeg kuttet gulerøtter og purreløk i litt store biter og la sammen med kalkunen. Dette gir smak på kraften, som jeg senere skulle bruke til saus.

Helgegleder #68

Helgegleden denne gang kommer en dag tidligere, slik at vi alle kan få tid til ALT vi skal gjøre i morgen tidlig. Her i huset skal sønnen gå i barnetog, og da hjelper det lite om det er lørdag morgen. Tidlig opp for å henge ut flagg, spise frokost, få på penklær og være klar på skolen når klokka slår. Denne runden av helgegleder blir en blanding av flere ting. Sist helg så lå jeg på sofa'n med feber, hoste og snørr. Ikke noe stas, men lykkelig for at det ikke var denne helga. På søndag pakket jeg meg godt inn og tok med kamera ut, det kunne jo være noe som hadde kommet frem siden sist. Denne Auriklen kjøpte jeg i fjor, og du verden så flott den er. Se på det hvite, det ser nesten ut som snø. Siden Auriklen er en lav plante, så kan dere vel tenke dere hvordan jeg lå for å ta disse bildene :) Bare det kan jo være en flott helgeglede, i alle fall for nabo'n. Den flotteste overraskelsen på søndagens runde, var allikevel julerosen. Denne